Telefonla Etkili İletişim Teknikleri Eğitim Programı

Telefonla Etkili İletişim Teknikleri

Telefonda profesyonel iletişimin müşteri memnuniyeti odağında sağlanmasına yönelik iletişim becerilerinin aktarıldığı ve kuruma özel vaka çalışmaları ile deneyimsel öğrenmenin gerçekleştirildiği eğitimdir.

Eğitim Sonunda Edinilecek Bilgi ve Beceriler

  • Telefon görüşmelerinde kendine daha güvenli uzmanlığını hissettirecek şekilde iletişim kurmayı sağlayacaklar.
  • Müşterilerin ihtiyaçlarını doğru anlama konusunda etkin dinleme, çözüm-sonuç odaklı olma, soru sorma, zamanı yararlı biçimde kullanabilme becerilerini geliştirecekler.
  • Telefonda profesyonel iletişim kurarak Müşteri Memnuniyeti sağlayacak becerileri elde edecektir.

Eğitim Bilgileri

  • Sınıf Katılımcı Sayısı: Max 12 kişi - Eğitim Süresi: 2 gün
  • Kazanımlar

    Bu eğitim katılımcılarımıza; telefonda iletişim aracını daha etkili kullanmasını, telefonda kurulan bağ ile müşteri memnuniyeti odağında bir ilişki oluşturulmasını ve sürdürülmesini sağlayacak becerileri kazandırmayı hedeflemektedir.

  • Kimler Katılmalı

    Müşteri ilişkileri yönetimini telefon iletişimi üzerinden gerçekleştiren çalışanların ve kurumsal kimliğe uygun etkili telefon iletişimi becerisine sahip olmak isteyen tüm çalışanların fayda sağlayacağı bir eğitimdir.

  • Bazı Önemli Konu Başlıkları

    • Müşteri Odaklı Hizmet Yaklaşımı ve İletişim
    • İletişim ve İletişim Kazaları
    • Telefonla Profesyonel İletişim Standartları
    • Telefonla İletişimde Müşteri İhtiyacını Anlama
    • Telefonda Sesin Doğru Kullanımı
    • Telefonda Olumlu Dil Kullanımı
    • Müşteri Profillerine Uygun Davranış Sergileme
    • Telefonda Etkili İletişime ait İpuçları

  • Eğitim Öncesi Saha Çalışması

    Eğitim öncesi saha çalışması yapılarak mevcut Çağrı Merkezi sistemleri incelenmesi veya ilgili bilgilerin sağlanması önerilmektedir.

  • Ölçme ve Değerlendirme

    Kurum talep ettiği taktirde, eğitimde kazandırılması beklenilen yetkinliklerin yer aldığı bir skor kart ile eğitim öncesi ve sonrası çağrıların değerlendirilmeleri yapılarak; Davranış Değişikliğinin ölçülmesi sağlanmaktadır.