Hizmet Müşteri Temsilcisi Eğitim ve Gelişim Programı

Hizmet Müşteri Temsilcisi Eğitim ve Gelişimi

Beklentiyi karşılayan, beklenenin üzerinde hizmet sunan, ihtiyaç anında yanında olduğunu hissettiren, müşteriye pozitif sürpriz yapan hizmet anlayışıyla iş yapmak.

Eğitim Sonunda Edinilecek Bilgi ve Beceriler

  • Değişen dünyada müşteri ve hizmet kavramları
  • Neden farklıyız ve bu farklılıklar neler, sorularının yanıtları
  • Müşteri odaklılık ve kaliteli hizmet verme
  • İtirazları karşılama

Eğitim Bilgileri

  • Sınıf Katılımcı Sayısı: Max 14 kişi - Eğitim Süresi: 2-8 gün
  • Kazanımlar

    Bu eğitim sonrası katılımcılar, görevleri esnasında yaptıkları doğru ve yanlışları görecek, edinecekleri bilgiler ve tekniklerle hem müşteri memnuniyetini artıracaklar hem de takım içi iletişim becerilerini geliştirebileceklerdir.

  • Kimler Katılmalı

    Çağrı Merkezi Hizmet müşteri temsilcileri veya adayları

  • Bazı Önemli Konu Başlıkları

    • Telefonda Etkili İletişim Teknikleri
    • Müşteri Deneyimi Nedir ?
    • Mükemmel Müşteri Deneyimi Yaratma

  • Egitimden Önce Saha Çalışması

    Katılımcı profilleri ve iş detayları hakkında bilgi alınır, gerekli durumlarda katılımcı, yönetici ve insan kaynaklarıyla ön görüşme yapılır ve çalışanları gözlenir, çağrıları dinlenir.

  • Ölçme ve Değerlendirme

    Eğitim sonrasında çağrı dinleme ve değerlendirmeler yapılarak eğitimde verilen bilgilerin ölçümlenmesi yapılmaktadır.
    Elde edilen kalite dinleme ve değerlendirmelerin ardından tespit edilen gelişim noktalarına göre geri bildirim verilmektedir.