Toplantı Yönetimi Eğitimi

Toplantı Yönetimi

Bir toplantının öncesi, toplantı anı ve sonrasında ki tüm süreçlerin daha etkin yönetilmesine yönelik bilgilerin aktarılarak, toplantı verimliliğini arttıran becerilerin kazandırıldığı eğitim programıdır.

Eğitim Sonunda Edinilecek Bilgi ve Beceriler

  • Daha etkili bir toplantı yöneterek zamanı daha verimli kullanabilecekler
  • Daha tatmin edici toplantı sonuçları elde edecekler
  • Amacına uygun, fayda sağlayan toplantılar gerçekleştirebilecekler.

Eğitim Bilgileri

  • Sınıf Katılımcı Sayısı: Max 12-14 kişi - Eğitim Süresi: 1 gün
  • Kazanımlar

    Bu eğitim katılımcılarımıza; toplantıların daha verimli ve etkili yönetilmesini sağlayacak becerileri kazandırmayı ve buna paralel olarak toplam iş verimliliğinde pozitif bir etki yaratmayı hedeflemektedir.

  • Kimler Katılmalı

    Toplantı organize etme ve yönetme sorumluluğunda olan tüm çalışanlar.

  • Bazı Önemli Konu Başlıkları

    • Niçin Toplantı Yapıyoruz?
    • Toplantı Türleri ve Amaçları
    • Toplantı Planlanması
    • Toplantıda Fiziksel Ortam ve Önemi
    • Toplantının Moderasyonu ve Yönetilmesi
    • Toplantıda Etkili İletişim
    • Karar Alma
    • Toplantı Öncesi ve Toplantı Sonrasında Yapılması Gerekenler
    • Toplantı Değerlendirme
    • Toplantı Tutanağı