Çağrı Merkezi Müşteri Deneyimi Yönetmi Eğitimi

Çağrı Merkezi Müşteri Deneyimi Yönetmi

Müşterinin markayla olan tüm yolculuğuna değer katmak elinizde...
Müşteri deneyimi yönetimi; müşterinin satış öncesinden sonrasına kadar kurumla olan her iletişim noktasındaki etkileşimin mükemmel bir deneyime çevrilebilmesi için kurumun tümüne yaygınlaştırılan uygulamaların tamamıdır.

Eğitim Sonunda Edinilecek Bilgi ve Beceriler

  • Müşteri ile görüşmelerde başarıyı sağlamak
  • Müşteri ile kalıcı bir ilişki kurmak
  • Müşteriyi doğru yönetebilmek
  • Algı farkındalığı kazanmak ve deneyim tasarlama becerisi kazanmak
  • Müşteri kavramının satış danışmanından servise kadar herkese aynı ulaşması
  • Müşteri ile doğru sinerjiyi yakalamak

Eğitim Bilgileri

  • Sınıf Katılımcı Sayısı: Max 12 kişi - Eğitim Süresi: 2 gün
  • Kazanımlar

    Kaybedilen bir müşteriyi kazanmanın maliyeti yeni bir müşteri kazanmanın maliyetine göre kat ve kat fazladır. Bu eğitim ile bir çok kanaldan müşterilere mükemmel deneyimler yaşatmak için zengin ipuçları bulacaksınız.

  • Kimler Katılmalı

    Müşteri hizmetlerinde görev alan tüm kişiler

  • Bazı Önemli Konu Başlıkları

    • Müşteri kimdir? Hizmet nedir?
    • Müşteri beklentileri
    • Müşteri tipleri
    • Müşteri bağlılığı ve etkileri
    • Müşteri beklentilerinin aşılması ve emsalsiz hizmetler
    • Müşterinin markayla yolculuğu
    • 5 duyuya seslenmek
    • Paradigma ve Tarz ve kişilik profilleri
    • Zorlu müşterilerden Bağlı Müşteriye