Proje Yönetimi Eğitimi

Proje Yönetimi

Kurumların bünyesinde yapılan pek çok proje çalışmasının daha sistematik ve verimli olması için tasarlanmış bir eğitimdir.

Eğitim Sonunda Edinilecek Bilgi ve Beceriler

  • Proje Kavramı ve Proje Metodolojileri
  • Sözleşme Yönetimi
  • SLA Hazırlanması
  • Projede Şartname Hazırlanması
  • Ekip Yönetimi
  • Üst Yönetim Sunum ve Bilgilendirmeleri
  • Proje İlerleme Raporunun Hazırlanmas

Eğitim Bilgileri

  • Sınıf Katılımcı Sayısı: Max 12-14 kişi - Eğitim Süresi: 5 gün
  • Kazanımlar

    Proje yönetim süreçlerini, bilgi alanlarını, proje yönetim standartlarını, araç ve tekniklerini detaylarıyla aktarmayı ve örnekler ile uygulamayı amaçlar.
    Eğitimde PMP ve Lean (Yalın) metodolojisi ile düşünme ve projelendirme aşılanır.

  • Kimler Katılmalı

    Şirket içerisinde Proje Yöneticileri, Üretim Planlama, Kalite Yönetimi, Denetim ve Satınalma, Süreç Yönetimi departmanları çalışanları ve projeler içerisinde yer alacak olan proje üyeleri

  • Bazı Önemli Konu Başlıkları

    • Projede Entegrasyon Yönetimi
    • Projede Kapsam Yönetimi
    • Projede Zaman Yönetimi
    • Projede Maliyet Yönetimi
    • Projede Kalite Yönetimi
    • Projede İnsan Kaynakları Yönetimi
    • Projede İletişim Yönetimi
    • Projede Risk Yönetimi
    • Projede Tedarik Yönetimi

  • Uygulama Planı

    3 günlük eğitimin tamamlanmasından bir hafta sonra 1. Uygulama, 3.haftasında ise 2.Uygulama gerçekleştirilmektedir.

  • Ölçme ve Değerlendirme

    Eğitim esnasında kişilerin şirket içerisinde sorumlu oldukları projeler üzerinde çalışmalar yapılacak ve bu çalışmalar uygulama aşamasında değerlendirilecektir.

    Eğitim içeriğinde video, oyun, workshop çalışmaları gibi interaktif bir eğitim planı bulunmaktadır.