Telefonda profesyonel iletişimin müşteri memnuniyeti odağında sağlanmasına yönelik iletişim becerilerinin aktarıldığı ve kuruma özel vaka çalışmaları ile deneyimsel öğrenmenin gerçekleştirildiği eğitimdir.
Bu eğitim katılımcılarımıza; telefonda iletişim aracını daha etkili kullanmasını, telefonda kurulan bağ ile müşteri memnuniyeti odağında bir ilişki oluşturulmasını ve sürdürülmesini sağlayacak becerileri kazandırmayı hedeflemektedir.
Müşteri ilişkileri yönetimini telefon iletişimi üzerinden gerçekleştiren çalışanların ve kurumsal kimliğe uygun etkili telefon iletişimi becerisine sahip olmak isteyen tüm çalışanların fayda sağlayacağı bir eğitimdir.
Eğitim öncesi saha çalışması yapılarak mevcut Çağrı Merkezi sistemleri incelenmesi veya ilgili bilgilerin sağlanması önerilmektedir.
Kurum talep ettiği taktirde, eğitimde kazandırılması beklenilen yetkinliklerin yer aldığı bir skor kart ile eğitim öncesi ve sonrası çağrıların değerlendirilmeleri yapılarak; Davranış Değişikliğinin ölçülmesi sağlanmaktadır.