Çağrı merkezi takım lideri ve süpervisör seviyesindeki yöneticlerinin liderlik yeteneklerini geliştiren; Kendisine, çalışanlarına ve şirketine değer katmasını hedefleyen bir gelişim programıdır.
Çağrı Merkezlerinin yönetimi ve motivasyonunda çok kritik ve önemli bir yere sahip olan yönetim kademesinin yöneticilik ve liderlik becerilerinin gelişmesi, çalışan memnuniyeti ve bağlığının artması, performans ve verimin yükselmesi
Takım Liderleri, Süpervisörler, Takım Lideri veya Süpervisör Adayları
Katılımcı profilleri ve iş detayları hakkında bilgi alınır. Gerekli durumlarda katılımcı birlikte çalıştıkları yönetici ve insan kaynakları ile ön görüşme yapılır. İş başı gözlem yapılır.
Yapılan tüm test sonuçları, takip uygulamları sonucunda gözlenen gelişim IK ve yönetim ekibine rapor olarak sunulur.