Telefonda satış adımlarının öğrenilmesini sağlayarak, kişilerin satış becerilerini geliştirebilecekleri eğitimdir.
Bu eğitim katılımcılarımıza; tele satış dinamiklerini kavrayarak satış becerilerini geliştirmeyi bunun sonucunda kurumun toplam satışlarında ölçülebilir pozitif bir ivme yaratmayı hedeflemektedir.
Mevcut veya potansiyel müşterilere telefon ile ulaşarak, ürün ve/veya hizmet faydalarını sunmak, satışı gerçekleştirmek ve/veya yüz yüze görüşme randevusu almak ile sorumlu tüm çalışanların fayda sağlayacağı bir eğitimdir.
Kurum talep ettiği taktirde, eğitimde kazandırılması beklenilen satış yetkinliklerin yer aldığı bir skor kart ile eğitim öncesi ve sonrası çağrıların değerlendirmesi ya da hedeflenen ve gerçekleşen satış rakamları üzerinden analiz çalışması yapılarak; Davranış Değişikliğinin ölçülmesi sağlanmaktadır.