"Kalite Standartları Gereği Görüşmeleriniz Kayıt Altındadır"
Çağrı merkezlerinde yapılan görüşmeler şirketler için çok değerli hazinelerdir. Ancak çoğu şirket bu hazinelerden gerektiği kadar faydalanamaz. Görüşme kalitesini doğru bir şekilde ölçmek ve değerlendirmek aslında nihai olarak şirketinizin müşteri memnuniyetine ve satış/tahsilat/ikna performansına etki eder.
Müşteriler ürün veya hizmetiniz ile ilgili düşüncelerini hatta duygularını her gün defalarca kez müşteri temsilcilerine aktarır. Eğer doğru sistem ve organizasyonunuzu kurarsanız başka hiçbir yerden ulaşmayacağınız eşsiz değerdeki bilgilere erişebilirsiniz.
Görüşme Kalitesi Değerlendirmesi, geniş kapsamlı olarak ele alınması gereken uçtan uca yönetilecek önemli bir süreçtir. Metrics Eğitim ve Danışmanlık olarak kalite sistemlerinin kurulmasının yanında kalite yönetim organizasyonunun da yapılandırması hizmetini veriyoruz.
Hangi firmalar için uygun?
- Müşterilerin geri bildirimlerini önemseyen ve süreçlerini bu çıktıları entegre etmek isteyen firmalar
- Ayda 1.000 den fazla çağrı işlemi olan kurumlar
- Kalite sistemini henüz kurgulamamış olan ya da değiştirmek isteyen firmalar