“Kalite Standartları Gereği Görüşmeleriniz Kayıt Altındadır”
Çağrı merkezlerinde yapılan görüşmeler şirketler için çok değerli hazinelerdir. O yüzden uzun yıllar boyunca saklanır. Ancak çoğu şirket bu hazinelerden gerektiği kadar faydalanamaz. Görüşme kalitesini doğru bir şekilde ölçmek ve değerlendirmek aslında nihai olarak şirketinizin müşteri memnuniyetine ve satış/tahsilat/ikna performansına etki eder.
Görüşme değerlendirme ekibinin firmanın kendi iç kaynağında kurulması ve yönetilmesi yerine Metrics Eğitim ve Danışmanlık olarak uzman kadromuz ile size bu hizmeti veryoruz.
Metrics Eğitim ve Danışmanlığın uzman ekibinden bu hizmeti almanız firmanıza ne sağlar?
- Objektif değerlendirme yapan uzman bir ekip ile, tarafsız ve adaletli bir değerlendirme imkanına sahip olursunuz
- Büyüyen organizasyonunuzda yeni uzman kadro, yönetici maliyetleri oluşturmaz, eğitim gelişim gibi konulara efor ve ekstra maliyet harcamazsınız
- Müşteri temsilcisi ve organizasyonunuz bazında gelişim ihtiyaçlarını uzman bir ekip tarafından almış olursunuz
Hangi şirketler için uygun?
- Günde 100 ve daha az sayıda çağrı işlemi olan ve bu hizmet için kendi bünyesinde ayrı bir ekip kurmak istemeyen firmalar
- Günde 100 den fazla çağrı karşılayıp, profesyonel bir ekip tarafından değerlendirme yapılmasını isteyen şirketler
- Müşterilerin ne dediğini önemseyen, uzman bir ekip tarafından müşterilere ait geri bildirimleri almak isteyen firmalar
- Müşteri temsilcilerinin performans girdisi için görüşme kalite puanlarını uzman ve tarafsız bir ekip tarafından yapılmasını isteyen şirketler
- Kalite değerlendirme ve yönetim işi yerine ana iş koluna odaklanmak isteyen şirketler