Pazarlama, bir ürünü/hizmeti müşteriye ulaştırırken şirketin bütün faaliyetlerini kapsayan çok geniş kapsamlı bir kavramdır. Bu yüzden şirketin bütün süreçleri mutlaka pazarlama ile bir noktada ilişkilidir. Bütün süreçler müşteri ile ilişkilendirilebilir ama aslında her şey müşteriyi tanımakla başlıyor.
Müşterim kimlerden oluşuyor?
Hangi müşteri ne ister neyi sever neyi hiç sevmez?
Hangi müşterileri hedeflemeliyim ?
Hangi müşteri ile nasıl iletişim kurmalıyım?
Ürünü/Hizmeti nasıl pazarlamalıyım?
Satış sonrası hizmetim nasıl olmalı?
Günümüz sert rekabet koşullarında artık sadece ürün ile fark yaratmak mümkün değil. Markanın müşteri tarafından ilk algılandığı andan itibaren başlayan ve belki de müşteri ile şirket arasında ömür boyu süren bir süreç var. Adına “Müşteri Deneyimi” dediğimiz bu uzun yolculuk müşterilerin tüm satın alma kararlarını etkiliyor.
Metrics Eğitim ve Danışmanlık olarak uzman ve deneyimli kadromuz pazarlama ve müşteri deneyimi konularında firmanızı ve müşterinizi daha yakından analiz ederek iki tarafın ihtiyaçlarını karşılayacak çözümler sunmayı hedefliyor. Bu kapsamdaki ana başlıklarımız;
- Pazarlama Kanalları Yönetimi
- Marka Yönetimi
- Digital Pazarlama Yönetimi
- Müşteri Deneyimi Yönetimi
- Müşteri Segmentasyonu