Çağrı Merkezleri ilk olarak müşterilerin satış sonrasında yaşadığı sorunları telefon yardımı ile ulaştıkları yetkiliye aktarması ile ortaya çıktı. Sonrasında bu hizmet anlayışı teknoloji ile birlikte hem hizmet çeşitliliği hem de iletişim çeşitliliği anlamında çok gelişti.
Sadece telefon ile değil, aklınıza gelebilecek tüm iletişim kanallarından (sms, mail, sesli yanıt sistemi, web, chat, sosyal medya uygulamaları, mesajlaşma platformları, kiosk vb.) müşterilere hizmet verilebiliyor. Sadece satış sonrası da değil üstelik... Satış öncesi ürün tanıtımları, satış, tahsilat görüşme ve işlemleri de müşteri hizmetlerinin ürün yelpazesine ekleneli çok uzun zaman oldu. Çağrı Merkezleri de artık "İletişim Merkezi" oldu.
Kaliteli ve fark yaratan hizmet anlayışına sahip firmalar rekabette öne çıkmayı başarıyor. Metrics Eğitim ve Danışmanlık kadrosunda uzun yıllar müşteri deneyimi ve çağrı merkezi konusunda çalışmış çok deneyimli bir kadroya sahip. Sizi rekabette öne çıkaracak aşağıdaki başlıklarda çalışmaya hazırız.
- Kanal Stratejilerinin Oluşturulması
- Sistem Altyapısı Kurulumu
- Süreçlerinin Oluşturulması
- CRM Altyapsının Oluşturulması
- Organizasyon Yapısının Oluşturulması
- Verimlilik ve Etkinlik Çalışmalarının Yapılması
- Performans Sisteminin Oluşturulması
- Raporlama ve İzleme Operasyonlarının Kurulması